..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 29 decembrie 2008

de craciun

de regula de craciun obisnuiesc sa ma 'nervez.
ca oameni prea stupizi, de lume aberanta, ca una, ca alta.
si asta dureaza cateva ore.
in rest insa, gasesc starea aceea de bucurie, larghete in care privesc cu caldura la mai tot bipedul. greu ajunge sa ma mai deranjeze ceva. e timp de veseleala tihnita, molcoma.
insa acum am fost ferit. de bucurie. am avut paznic contra bucuriei, contra linistei. am avut prietena.
in olanda, din varii motive ma simt excelent. insa nu acum. nu sarbatorile astea.

am luat o caciula de aici. mie imi pare ca imi sta chiar bine. funy. doo persoane mi'au spus ca imi sta ridicol. nu reusesc sa'mi vad ridicolul.

in alta ordine de idei cocaina iti da o stare de siguranta / incredere de a actiona, convingere ca actiunea ta e ok. (si ceva amorteala in cerul gurii / gat /gingii). dar asta nu face ca actiunea chiar sa si fie corecta. decat doar daca face parte din acea categorie de actiuni sociale care depind in succesul lor in proportie uriasa de siguranta de sine a initiatorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.