..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 17 decembrie 2008

cu nume si date

ca de data asta incepusem si io o zi ok.
primisem un singur mail de dimineata - de am crezut ca am ramas subit fara retea.
l'am rezolvat cu migala si urma "timp la dispozitia militarului" - cum suna in armata.
o chestiuta simpla legata de un mic soft pe care il avem imprastiat pa la clienti pentru binele comun, ensemble, togheter si al tarii. ii zic ce si cum sa faca. si ca bonus, ca am scapat incredibil de dimineata de un accident, ii spun si ce probleme produce daca nu face cum i s'a spus.
dar nenea utilizatoru' clientului, mai cretin decat prevede legea, pa numele lui alexandru poteca, pe functia lui functionar administrativ, angajat de uluitorii de la generali asigurari, in fine el se apuca sa imi spuna mandru (tot pa mail) ca a gasit o forma sa stearga din baza de date niste elemente!
pai cretinul ma'sii! e ca si cum scoti niste caramizi random din fundatia si peretii unei case. am transpirat instantaneu din doo conexiuni simple: baza de date a lu' pulea se face muci fiindca ii dispar elemente din tabele, ceea ce inseamna ca trebuie reinstalat tot, dar neavand baza veche pe care sa o oferi noii instalari... pur si simplu e ca si cum ncendiu, inundatie si cutremur la un loc. adica pur si simplu nu ai cum sa recuperezi ni'ca. si doi, in cazul in care programelu' se da peste cap si de la el putere incepe sa completeze cu noile informatii din categoria afectata campurile vechi ramase acum goale (adica noile caramizi in loc sa le puna sus le'ar baga in gaurile create) informatia trimisa la noi ar fi muci. adica baza mama ar primi semnale ca sunt folosite tot vechi identitati, nu unele noi. halimai total!
cum sa'i vorbesti unui cretin d'asta? client! momentan i'am recomandat sa asculte sfaturile celor in domeniu. si astept sa cada casa. ca oricum el deja a efectuat operatiile cu pricina.

ps. am spus de generali asigurari ca sunt uluitori. pai inaintea lui gaina asta, era o tantzuca pe care io de la alta firma am invatat'o sa foloseasca chestii elementare din magaoaia aia numita computer. adica nu prea stia bine ce inseamna print... si era acelasi post - functionar administrativ. la rfi de dimineata am auzit un citat "tampenia rotunda a omului" - foarte sugestiv! (nu ma refer in mod direct la tampenia angajatilor ci la cea a celor care angajeaza astfel de indivizi pe astfel de posturi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.