..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 17 mai 2010

AC / DC si programarea

.
Nu’mi place sa’mi programez timpul liber cu saptamani inainte. Ba nici chiar cu zile inainte. Pentru ca in mod sigur momentul imi va spune mai bine ce am chef sa fac decat programarea facuta cand aveam alte chestii alergand prin cap.

Numai ca... AC / DC n’au fost de acord cu asta.

N’au vrut ca eu, hotarandu’ma la 8 seara, chiar sa ma si duc la 9 la concert.

Pana acum am mers la concerte luand hotarari chiar si cu 10 minute inaintea inceperii. Si gaseam. Am mers la concerte fara sa stiu ca ma duc la concerte. Cineva un bilet in plus daca nu bilete inca la vanzare.

Insa aseara nu.

Asta foarte crunt lucru estem. Mi se povesteste ca sonorizarea a fost cea mai buna ever. Dupa ce ieri, de la distanta cand am simtit boom’ul inceputului am inteles ca va fi ceva aparte. Al doilea moment naspa a fost cand lasandu’ma pagubas, ma departasem deja vreo 50 de metri de intrare... si a inceput Back in Black! Am ramas pironit vreo juma’ de minut, apoi am oftat si am plecat.

Teapa! La AC / DC na, cica nu merge fara programare, pe baza de chef.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.