..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 5 mai 2010

Plusuri si minusuri

.
Plusuri

Articolul Veronicai, un plus indubitabil. Se explica singur de ce si cum.

Activitatile tipilor numiti RNS (a, b, c). Un plus. Deja incep sa’i vad constanti in treaba de care s’au apucat. Ah ce'mi place! (cu minusul gramaticii, din nefericire)

Un articol al Diacriticii, mai vechi, nu m’am invrednicit la timpul respectiv sa scriu despre el. Un plus fara doar si poate.


Minusuri

Apropitarul cladirii de birouri din Floreasca nr 169 A. care nu suporta… bicicletele. Nici macar sa le vada. Dupa ce intr'o zi le’a exilat in subsol, printre masini, a doua zi s’a razgandit. Nici in subsol nu au voie! Tare as fi vrut sa’l injur pe numele lui de taran imbecil pe care i l’o dat ma’sa cand l’o fatat… da’ inca nu am alocat timp pentru cateva intrebari in stanga si’n dreapta. Evidamente, minus.

Windows 7, desi setarile sunt corecte, se incapataneaza sa nu’mi arate bara de instrumente pentru schimbarea tastaturii RO / EN, a.i. sa pot scrie cu diacritice. Abia ce ma apucasem de treaba asta. Minus!

Frizeriile din zona Pieptanari. Am ajuns sa consider ca este preferabil sa ma tund chilug decat ceea ce’mi ofereau ele.

Gmail, blogger.com... care se apuca sa trimita mailuri cu articolele mele dupa fiecare modificare. Inclusiv mie, autorului modificarii! La fel si in cazul comentariilor.
.

4 comentarii:

  1. pei n-ai bifa aia urata acolo la regional settings?
    eu am avut dandanale cand voiam sa scriu d'asta si d'e apareau á si é, am sapat nitel pe bloguri si-am rezolvat...stupid sistem. de acu sisadminii o sa mance banane in loc de caviar. tre sa te duca bila doar sa bagi in dvd-rom discu si sa dai next.

    RăspundețiȘtergere
  2. ba tocmai asta spuneam. ca bifa este cum trebuie. dar rezultatul ei este 0.

    RăspundețiȘtergere
  3. diacritica: nu, eu merci pt ca ai scris ceva care m'a uns pe pipota. :D

    dush: las' ca un sysadmin are din ce sa manance caviar. j'de tehnologii, de optimizari, de metode de management pe care tre' sa le stie ca sa scoata eficienta din piatra seaca...

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.