..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 17 mai 2010

Hai prostovane!

.
Voila nesimtire de mass:

Pentru cei din Iasi care nu merg la Bucuresti. Nu conteaza afilierea sindicala. Pe 19 mai va fi cel mai mare protest de dupa 89 incoace!! La ora 12 sunt asteptate in fata la moldova mall iasi peste 40000 de persoane.Romani,veniti cu ce aveti pe acasa , sa dam hotii jos ..Constanta , Timisoara , Iasi , Sibiu , Arad si-au anuntat prezenta studenti , politisti , pensionari revolutionari..Cine e cu noi sa dea mesajul mai departe si DOAMNE AJUTA !!!! NE VEDEM PE 19 MAI ORA 12, Si daca tot e mass, daca ajunge si la non-ieseni, cred ca vor fi si in alte orase locuri de miting. Be there , daca v-ati saturat sa fim pusi sub talpa de manelisti si marlani!

ADICA! (the traduction):

- Iesi prostovane la protest ca e al mai mare si mai tare de la Adam incoace – poate intram si’n guinness (cartea sau berea – nu mi’e inca prea clar).

- Iesi prostovane la protest SINDICAL pentru ca sa scapi de manelisti si marlani… pasamite sindicatul contra asta lupta - contra manelelor!

- Iesi prostovane la protest ca vezi tu p’orma de ce’ai iesit! Vei fi afland apoi, de la stiri, ce am cerut noi in baza prezentei tale.

Insa pe de alta parte... daca se strang acolo 40.000 de mii de ne-manelisti, de ne-marlani... tare m'as duce si io - ca tare bine tre' sa fie cu atatia oameni curati. Si firesc, m'as duce cu o pancarta
"io n'am treaba cu sindicatul!
am iesit ca erau multi oameni!
(ca daca tot am ratat AC/DC...)"
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.