..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 13 mai 2010

Piticei

.
Erau oameni prosti pana la disperare, in unele functii de conducere si dincolo. In gradina cu omuleti portocalii.
Sunt si aici, in gradina cu omuleti galbeni.

Acum... pot fi acuzat de subiectivism daca as povesti despre diferentele de proportie – ca doar cativa stupizi aveau functii de conducere la portocalii in timp ce la galbejiti... asa ca nu raman pe subiectul asta.

Ci doar zic ca mi’e dor de o chestie. In momentul in care un stupid incepea in gradina portocalie sa faca taraboi, sa dea din picioare ca un gandac mizer pe la toate usile sefilor tai, sefilor lui, sefilor tuturor... toata lumea stiind ca este varza ii zicea “bine, bine...” ca sa’i lase in pace. Iar tu, omul cu pozitia corecta nu mureai cu ea in mana. Ti se recunostea ca ai dreptate si ca aia sunt dude.

In timp ce in multinationala galbena, desi toata lumea stie ca aia sunt stupizi... toata lumea se face ca nu stie. Daca un / o Axinte a ajuns intr’o functie... trebuie sa se ignore ca este stupid. Pe orice functie.Chiar daca nu este una de conducere, in momentul in care a dat mail... ignoram prostia! Postul ii permite sa ceara, nu mai e treaba nimanui sa’i spuna ca a cerut prostii! Din momentul in care el a capatat dreptul la mail, prostia lui capata imunitate, devine inatacabila.

Asa ca aici, in multinationala galbena... prostia prospera. Desi mi’au oferit un salariu rezonabil... trebuie sa imi gasesc alt loc.

Atata vreme cat tutele care nu stiu sa inteleaga raportarile cerute tot de ele (!) au dreptul sa imi frece mie neuronul, dar eu nu am dreptul sa le trimit la plimbare pentru ca’s proaste... nu ma vad ramanand in ograda asta a stupiditatii.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.