..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 22 noiembrie 2010

Povestea dinaintea unei conferinte

 .
Ajung la birou intr’o fenomenal de urata zi de luni.

Primul e-mail pe care il vad este de la microsoft. Il vad in viteza curgand sub altele. Am apucat sa vad ca este despre conferinta la care sunt inscris. Si imi multumeste pentru interesul acordat... UAT!?!

...suntem in 22... parca era in 21... conferinta... am ratat’o?... era pusa in we? ca niciodata...?

Caut mailul, il citesc si... suntem ok. Este pe 23. Maine.

Asta mi’aduce aminte ca s’au gasit persoane care sa se supere pe mine ca nu am tinut minte lucruri de viata lor curenta pe care mi le’au spus. Iar eu nu reusesc nici macar evenimentele din propria’mi viata sa le... tin evidenta.

Daca tot e maine... hai sa vedem unde se intampla. Hotel Capital Plaza. Unde naiba? Iancu de Hunedoara nr 23. Unde!?

Deschid gugle, ajung pe site’ul hotelului si descopar ca afirma aceeasi adresa in scris, dar in imaginea cu harta... arata cu totul alta! Lucruri care nu se potrivesc... de ce? (1)
 
Caut pe o harta a bucurestiului adresa. Gasesc o harta care’mi arata ca iancu de hunedoara este de fapt bucata de bulevard pe care eu am denumit’o in copilarie “zona parcul roma” si e o prelungire a lui stefan cel mare. Dar cunosc zona – si nu stiu sa fie vreun hotel pe’acolo. Iar parcul a disparut si el - ca fapt divers.

Si mai descopar ceva. Ca respectivul site a atasat pe acel bulevard o imagine a... pietei universitatii! Lucruri care nu se potrivesc... de ce? (2)

 Ok, hai sa dau un telefon hotelului ca sa aflu unde se afla. Caut pe tot site’ul... nu are numar de telefon! Adica pagina de prezentare a hotelului fara numar de telefon! Lucruri care nu se potrivesc... de ce? (3)

Directia secundara – microsoft sa’mi spuna atunci unde e conferinta lor. Am link in mailul de reminder de la ei... mi se cere autentificare cu windows live id... tocmai am schimbat parola cand am confirmat prezenta... na ca iar nu o mai stiu exact.

Resetez parola... reusesc sa intru... si nimic. Nici un numar de telefon la care sa’i pot suna pt aceasta intalnire. Cum sa faci organizarea unei intalniri fara sa oferi participantilor un contat telefonic? Lucruri care nu se potrivesc... de ce? (4)

Vad intruna lucruri care nu se potrivesc. De ce nu se potrivesc? Si apoi... de ce le vad? Atat de des! O psiholoaga (mai multe de fapt) ar spune ca le vad pentru ca le caut. Orson spune ca le vad pentru ca gandesc. Eu cred ca le vad pentru ca am ajuns sa traim intr’o lume in care prostii decid – si ei creaza enorm de multe lucruri care nu se potrivesc. Prin toate deciziile lipsite de o minima logica, de un minim bun-simt.

 .

2 comentarii:

  1. e micromoale...si suge! si suge dublu fin'ca e in romanica..

    RăspundețiȘtergere
  2. dar numai una din cele 4 ii apartine lui micro. celelalte... prostii oare se asociaza sau sunt chiar atat de multi incat unde te invarti tot de ei dai?

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.