..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 22 octombrie 2010

bang

.
...uneori percutez greu. de exemplu bancul de mai jos l'am citit de doua ori pana sa imi completez imaginea.
 
El cu ea, dupa sex oral.

Ea da sa-l sarute, el se fereste.
Ea: Eu chiar nu va inteleg pe voi barbatii. Dupa voi va e scarba, dupa altii nu!


--------------
Spicuit din discutia telefonica a unei colege: "nu ma mai face sa rad ca deranjez aici...tristetea colectiva!"
. 

2 comentarii:

  1. Un baietel de 3 ani, in timp ce face baie, isi examineaza testiculele si
    intreaba:
    - Mami, astia sunt creierii mei?

    Mama lui ii raspunde:
    - Nu inca, dragul meu!

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.