..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 19 octombrie 2010

Stiri

.
De cand nu’mi mai petrec ore in sir zilnic in masina, nu mai ascult RFI. Si din cand in cand in jur vad reactii simultane pe subiecte care mi’s straine si carora nici nu le inteleg valoarea, nu inteleg ce anume m’ar motiva sa le dedic timp.Fi'n'ca eu stiri din alta parte nu inghit (doar titlurile pe care mi le tot afiseaza gugle le mai citesc volens nolens cand si cand).

Dar azi am gasit un loc unde am senzatia ca in sfarsit citesc presa. Presa reala. Nu violuri, bahmutence, nu deraieri de trenuri si columbeni, nu cvasianalfabeti si tigani.


Am citit doua articole. Si am gasit subiecte reale, care iti ofera acea putere a informatiei. Puterea cunoasterii. Adica acea capacitate de a lua decizii in cunostinta de cauza.

Asta nu inseamna ca iau drept veridica fiecare  informatie ce apare acolo. Insa acela este un loc cu stiri, nu un circ care isi bate joc de principiul informarii publice.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.