..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 23 martie 2009

DON'T TRY TO FIX HER!



tipul tocmai a urcat in topul preferintelor mele.

ps. asta m'a trezit azi la 12 si jumtate. cand dormeam cu ochii deschisi ba in monitor, ba intr'o carte si asteptam sa mai treaca inca 3 ore si ceva. sa plec. ca am fost mutat pe tura de dimineata. si m'am trezit la 6. neputand sa adorm mai devreme de 1 si jumate - 2.

6 comentarii:

  1. Super tare ! Ma felicit ca am trecut pe la tine iar.Am ras cu pofta si mi-am inveselit putin ziua,ca-i tare mohorata vremea prin Brasov azi.Mersi frumos ca te-ai gandit si la altii!

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa te uiti si la http://www.youtube.com/watch?v=rqgsD-IhFtw&feature=related - daca nu te'ai uitat deja. imi pare rau ca nu am gasit pe dc dvd'ul lui. zilele astea o sa cautam si pe torenti.
    in bucuresti (otopeni) este aproape frumos. un soare cam decolorat, o perna cam departe... si parca ceva foame.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am eu niste sticksuri cu cascaval si o cola. Nu tin de foame, dar macar o pacalesc.
    La Casa Presei nu e soare, da' e o lene cat cuprinde.

    RăspundețiȘtergere
  4. am fost la buticu' din departare. am 'louat': sana (by panda), 2 covrigi mari cu susan, o cutie de pate de ficat, icre si branz topit. mi'ai facut pofta de cola.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai, chestiile astea pe care le mentionezi suna, luate impreuna, cam indigest. Eu zic ca e musai sa iei si niste cola, sa le amestece armonios ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. mai, chiar sunt de parere ca nu. nu sunt indigeste in amestec. insa icrele pesemne au fost de proasta calitate, dupa ce am terminat toata cutia, impreuna cu sana, am capatat o senzatie neplacuta. dar am descoperit ca a sosit ora de fugit acasa. asa ca una peste alta a fost ok. (am oprit la carrefour si am luat o sticla maaare de cola - pe care o tin insa ca bibelou, nu am desfacut'o inca)

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.