..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 21 martie 2009

Mondene

Pai nu v’am spus. Mi’am manelizat masina. Cu autocolant. Un pic pe la portiere, un pic pe la roti. Si ieri am si spalat’o. Uimitor, chiar arata bine!

Si tot legat de masini. De 1 mai voi fi in 2 mai. Cu o coloana de smart’uri. Na ca a ajuns 107’le meu ditamai masina. Probabil o sa pun un afis pe ea cu ‘gabarit depasit’!

Si azi aveam o multime de lucruri de facut. Asa ca nu am mai facut nimica. Cel putin pana acum. Nu ma hotarasc unde sa ma duc sa’mi ‘regleze’ pantalonii de la costum (proaspata achizitie, cu sor’mea de mana). Am vazut la carrefour asemenea servicii, dar am o retinere.

Si tot felul de vesti, lumea se desparte (bine, nu toata lumea), am ramas fara cumnat bogat. Sor’mea reintra in mood de manea. Noroc ca nu locuim impreuna.

4 comentarii:

  1. Sa stapanesti sanatos manelizata! ma refer la masina, nu la sora ta. Careia ii transmit toata simpatia si sprijinul moral. Intrucat si eu mi-as fi dorit un sot bogatd e tot. N-a fosts a fie, asa ca nu-mi ramane decat sa castig la loto.

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, e unul liber acum, daca vrei va fac cunostinta! ca idee, in garaj e un porsche cayene si un lamborghini serie limitata (8 bucati)... mmm, sta in olanda si e putin sarit. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Perfect, exact genul meu. Cand ma fac mare ma fac psiholog (de unde rezulta ca si eu sunt tacanita, ca m-am apucat de scoli la varsta asta). Masinile alea ma lasa rece, insa.
    dar stai sa vad ce se intampla la 6/49 duminica. Inca nu am jucat. Sunt aproape de castig, deci.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu... (da, cel mai bun mod de a incepe o propozitie este cu un nu, pe locul doi fiind eu). Eu , deci spuneam: nu, nu esti tacanita pentru ca te’ai apucat de scoli la varsta asta. (oricum femeie fiind ai doar 21 de ani, nu exista femeie cu varsta mai mare). Ci esti tacanita pentru ca te faci psiholoaga. Acesta este elementul care te da de gol. Vezi ce frumos stiu sa vorbesc cu o femeie pe care nu o cunosc? :D
    Apoi ajungem la detalii. Ce fel de tacaneala este? Pai, ne folosim de Jung si spunem ca ai conflicte ma cherie. Pentru ca vrei un sot groaznic de bogat dar te lasa rece masini de juma’ de milion de euroi (una dintre ele). Acesta iaste una bucata conflict. Stai calma pe canapea!
    Apoi. Avem insa si motive sa credem ca te putem lasa in libertate. Nu ma hazardez sa afirm ca vreo persoana tacanita ar fi curabila, dar sunt elemente de vadita sanatate mintala: nu ai jucat la loto (excelent), dar vrei sa castigi (ah, speranta) si te consideri aproape de castig (ai un tonus emotional exceptional).
    Consultatia s’a terminat, pentru plata NU se accepta bonuri de masa.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.