..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 5 septembrie 2009

finaly


a trecut acceleratul. in sfarsit am gasit ceva amuzant, inteligent. uimitor, de la sor'mea. neuimitor, ea stia de la mine despre mark gungor, numai ca s'a apucat sa caute mai mult. am acum cateva ore de filmulete hilare. (on the stick! - pour les connaisseurs)



insa este si partea a doua. flashback'urile. ask more then once a fost discutia finala intr'o relatie pe care o doream ca un nebun. am avut proasta inspiratie sa'i spun ca pur si simplu nu o cred ca vrea acel lucru daca'mi zice doar o data, trecator. la naiba, la cate lucruri vrea toata lumea sa fac, trebuie sa le filtrez cumva. in plus, daca faci tot ce'ti cere femeia de langa tine, imediat de cum ti'a cerut... ori te ia de mototol, ori... te ia de mototol, ori ambele (a doua varianta era ca ar simti ca'i lipseste o prezenta masculina, dar am realizat ca e acelasi lucru).

atunci, iarna trecuta, de sarbatori, intr'o casuta mica si cocheta din olanda, de la malul marii nordului, i'am spus ca oamenii au o gramada de dorinte de moment. dorinte care odata satisfacute isi dau seama ca de fapt nu vroiau asta. dorinte care nici nu sunt atat de importante... dupa asta, singurele discutii intre noi au fost ironiile "ah, tu stii mai bine decat ceilalti ce vor ei", vrei sa mananci ceva, ca n'ai mancat nimic azi... "ah, sunt proasta, nu stiu, vreau asta?"... in prima zi mi s'au parut chiar amuzante. dupa trei zile vroiam s'o urc in primul avion s'o trimit pachet acasa.
pai da, stia celine ce zicea despre cat de periculoase sunt cuvintele... desi... cred ca nu acele cuvinte au stricat ceva. ele au fost doar folosite ca pretext.

ultima si cea mai plauzibila explicatie pentru acele luni de nebunie pura, singura explicatie care ii ofera niste coerenta acelei femei este ca toate eforturile mele de a'i oferi ceva frumos o dureau din cauza ca ar fi vrut sa le aiba de la altcineva... si astfel ea raspundea cu nervi la tot ce ii ofeream. ar fi vrut sa le primeasca de la un ceafa lata cu care fusese... si uimitor... cefele late nu ofera... la dracu' cine ar fi crezut!?!

si revenind la mark gungor. la naiba, daca spal vasele si ea ma intreaba de ce o fac... adica sa par atat de pussy sa'i zic ca o fac pentru ca o iubesc! :)) neeh! ii voi spune orice, numai asta nu! adica dupa ce ca o fac, sa mai dau si cu subsemnatu'!? la naiba, nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.