..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 6 octombrie 2009

din nou in dodii


Din cand in cand mai am grija de vecinii mei. .
Rar, e drept.
Dar am.

In aceasta seara, de exemplu am vrut sa trec la windows 7. Eram hotarat. A fost atat de laudat de cativa colegi, incat am zis hai!

Am facut o verificare de compatibilitate. Ca tot aveam optiunea.
Buba. Cateva lucruri nu se potriveau. Aproape toate neimportante. In afara de respectabila placa de sunet. M-Audio, Revolution.

Si daca tot mi’am incalcat asteptarile pe care mi le formulasem de ieri… macar am vrut sa compensez cu ceva. Sa vad pentru ce raman la XP. Sa aud din nou scula semipro din computerul meu de generatie oldies but goldies.

Si chiar daca sistemul meu de sunet (creative) nu este cel mai capabil de a arata ce poate un m-audio… am insistat. Cred ca vecinii nu ar face oricum diferenta. Iar urechile mele nici atat (spun doctorii). Dar eu nu cred in doctori!

De asta data a fost bum-bum. Pentru feeling. Vecinii, dragii de ei au avut chef de ceva muzica de club se pare. Datile trecute clar s’au saturat de metal.

A propos de club.
Sambata am fost in eleven. Nu demult, cuibul manelistilor de fite.
Din cand in cand mai vedeam cate un cuplu model: o papusa de abia douazeci de ani la brat cu un don juan cu parul rar… de vreo 50 si ceva. De ani.

Si din nou aflu ca nu arat a roman. Barmanul mi’a vorbit in engleza toata seara. Si apoi barmanita la fel. Apai… daca ei imi vorbeau in engleza, io de ce sa ii deceptionez!?
Ma tot intreb a ce arat. (Nu i'am intrebat ca sa nu stric distractia.)
Pe la noi am fost luat drept arab sau britanic. Iar foarte de curand... ceva francez. Mi se pare o diferenta atat de mare incat nu inteleg cum.
In olanda eram clar luat drept arab. Si d’asta nu eram primit la pensiuni intr’un orasel un pic mai fitos.
Tot in olanda, o romanca dintr’o casa de toleranta (adica bordel cu eticheta, fenomenal de scump) ma credea tot arab, spaniol, cel mult italian, nicidecum roman.

…aaa, despre ce naiba vorbeam aici? Windows 7, sunet de calitate de la m-audio, galagie de club, io nu arat a mioritic… olandezii ie si ei, iata, xenofobi, cu toata libertatea lor de gandire…

...gata cu galagia, am trecut la nina simone.

Sunt coerenta intruchipata!

2 comentarii:

spui, semnezi.