..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

duminică, 25 octombrie 2009

masina de spalat


Incepand de ieri am masina de spalat. Azi am racordat’o si a intrat in paine. Adica in rufe. Adica invers.

Are o functie interesanta: pentru calcare usoara – ceva cu stoarcerea... ca sa nu se cuteze carpele…
As fi dat bucuros de doua ori mai multi bani daca ar fi avut functia no fachin ironing needed!

3 comentarii:

  1. ce firma e masina?
    si cum spala?
    :P
    tre' sa fiu in tema ca o sa cumpar si eu una

    RăspundețiȘtergere
  2. pa rand:
    masina firma? electrolux
    cum spala? pai asta intrebare dificila. numai dupa 3 ture de spalat, avand in vedere ca n'am nici cea mai vaga idee cat detergent sa pun si folosesc combinatii de programe in functie de intuitia alterata de imaginatia de moment... sunt barbat si consider ca spala bine fara sa ma uit prea mult la rezultat. e masina, are de facut o treaba... pana la dovada contrara o declar in toate facultatile mintale.

    in cunostinta de cauza: pai inainte de actul de cumparare am stat si'am cetit forume de profil. acum ori toata lumea are whirpool... ori acestea chiar sunt masini cu surprize. fi'n'ca 90-95% se plangeau de ele. am basculat intre ariston si indesit. dupa cateva discutii cu vanzatori si gospodine am aflat ca electrolux era vazuta ca fiind evident alta clasa. drept care... voila!

    RăspundețiȘtergere
  3. S-o folosesti sanatos si sa te tina cat mai mult .

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.