..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 19 octombrie 2009

Riscul prostiei. Bebelusii in pericol.



La status pe mess vad link. Titlu de articol “riscul ca un bebelus sa moara creste daca doarme cu mama sa”. Zic uat?

Si cetesc articolul. Initial am vrut sa il reproduc aici, insa consum timp si spatiu aiurea.

Ideea de baza este ca un grup de cercetatori (d’aia de libertatea) engleji de data asta, au facut cica un studiu din care s’a aflat ca multi, poate majoritatea bebelusilor morti isi datoreaza starea de agregare urmatorului fenonen: “Decesele s-au datorat tinerelor mame dezavantajate social, care au adormit cu ţigara aprinsă, sau care au consumat droguri şi alcool.

Acum partea tare este concluzia studiului, ca si titlul. Au fost puse decesele pe seama dormitului cu mama al bebelusilor! Nu pe seama idioteniei acelor femei, nu pe baza conditiilor precare, nu pe baza consumului de chestii dubioase pe langa nou-nascuti! Alooo! Crevedia! Somebody!

Sa mori si alta nu! Iaca se revolta pana si bebelusul din mine care tare ar vrea sa doarma cu cateva mame pe care le’a vazut ieri in auchan, na! Propun iesire, mars si manifestatiune publica a bebelusilor care vor sa doarma cu mame! Cu mame sau cu mamele!

Am aflat ca mama articolului era chiar tanti din lista de mess. Am fost dezamagit. Tare ma lovise leuca mai cativa ani in urma aceasta fiinta despre. Sincer, nici acum nu stiu daca nu cumva ochii ei nu ar fi din nou capabili sa imi opreasca procesul vorbirii. Asa, prin linistire, prin calmare pana la neantizare a gandurilor. Si ca am ajuns la damigeana cu amintiri, trupul ei imi stimula cele mai statornice simtiri.

Acum realizez – sunt corpuri care iti evoca / exprima / transmit placere, altele voiciune sau senzualitate. Altele nimic.

Revenind. Nu prostia / iresponsabilitatea e cauzatoare de moarte ci somnul cu mama. Asta pentru ca iresponsabilitatea este considerata apriorica in ziua de azi, altfel nu inteleg de ce.

Asa ca am intrebat’o pe fata cu privirea inecatoare:

castleless: buna. curiozitate: de ce ai pus ineptia asta de stire ca link?
Ea: haha
Ea: nu am voie?
castleless: am spus - e o curiozitate. nu o interdictie...
Ea: lucrez la libertatea on line acum
castleless: si asta e scrisa de tine? nu m'am uitat..
Ea: da, nu e una tocmai reusita
Ea: e sa fie
Ea: :)
castleless: pacat. aveam o parere mult mai bua despre tine
Ea: haha
castleless: adica buna
.........
castleless: si astia te obliga sa pui titluri de'a'mpulea?
Ea: adica?
castleless: riscul unui bebelus nu e sa moara daca doarme cu mama lui - ci daca are o mama descreierata! ceea ce este cu totul altceva
Ea: e vb de un studiu
castleless: nu dormitul cu mama ucide ci tampenia mamei
Ea: nu e indicat sa doarma cu mama in pat
castleless: bine. oricum, mi'am satisfacut curiozitatea. merci
Ea: bine

Da. “e vb de un studiu”. Si fata asta scrisese cateva scenete interesante… Dezamagire. Asa ajungem intr’o lume plina cu sfaturi utile pentru si numai pentru imbecili. Tropa-tropa pe plan orizontal. Cos de alfa pentru plan inclinat dispare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.