..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 17 septembrie 2008

Hal de manager

Manager top de la noi. Pardon, de supertop!

Intreaba care sunt posibilitatile pentru a’i face unui client pe plac.

Eu ii dau o minianaliza pe cele trei variante fluturate de unii si de altii, mai mult sau mai putin cu picioarele pe pamant. (mini pentru ca stiu ca un manager traditional roman e prin definitie incapabil de a lua mai multe elemente in calcul)

Apoi vine si meilu’ sfatosului care a mai bagat odata sistemu’ in colaps de am calificat brusc orice mergator in doo picioare la nivel de negru mic care populeaza baza de date. Saptamani in sir cu nopti dormite la munca, oameni veniti din tara pentru a ‘completa’ fortele... Revin – firesc, meilu’ lu’ sfatosu’ pe langa ulita. In mod traditional aruncat din avion. Trimit mail inapoi cu atentionare: mon’cher, ulita s’a parasit in punctele x si y.

Ce avea de facut manageru’ de top? Sa ia in pana mea o decizie, pe baza informatiilor negrilor de pa plantatie!

Ce face iel? Da meil: luati legatura cu clientu’ si vedeti cum rezolvati. Vedeti care sunt costurile implicate si asa mai departe.

Pai si iel de ce ia salariu? Ca sa egziste cineva pe pozitia aia, asa, doar ca figuratie la nivel psihologic sa nu ne credem singuri?... ca sperietoarea pe camp intre ciori?


ps. tocmai cand inchideam vine un mail de la o colega. care imi lauda raspunsul cu minianaliza. nu a folosit la nimic ce am scris, dar ah, sunt ud de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.