..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 23 septembrie 2008

reclame

Pana nu ne pierdem uzul ratiunii (de tot) sa spunem repede urmatoarele:

....aaaa... ....aaaa....

M’am razgandit (de fapt aveam o idee da’ n’o mai stiu).

Dar mi’am amintit de o reclama pe care am vazut’o in ultimile zile de cateva ori – ceea ce e enorm pentru mine pentru ca mi’am creat un modus vivendi antireclame de mare angajament – no tv, no ziare, no radio, no flyere...

Este vorba de o poza cu un iel si o ia pe pajiste, acoperiti pe jumate cu ceva carpa. Si un text: “sunt toate fetele pe care le’am sarutat sau nu le’am sarutat inca”.

Am citit si recitit textul de cate ori am putut. Am crezut ca nu vad bine, ca imi scapa ceva. Sa blochez traficu' si nu alta - ca au pus poza pe ditamai cladirea pe magheru.

Poate’mi traduce careva – daca exista o alta parte a reclamei la tv care ii da sens - ca luat asa trage sa fie number one in top reclame cretine. Adica ea e toate fetele pe care (tot ea) nu le’a sarutat sau le’a sarutat deja... sau el e toate fetele pe care... asa ca o alicia a lu’ atreides del dune, multiple constiinte adunate intr’un singur corp, chestie datorata unei riguroase discipline spiritualo-mentala, si survenita dupa o drogare la limita mortii cu ceva care in mod normal ar fi otrava si impanata cu sex-party? Sau el se crede toate gagicile in urma descoperirii laturii lui hermafrodite, printr’o dezvoltare a simturilor bete de nectarul stricat (si devenit alcohol), nectar al propriilor ganduri chinuite sadic, stoarse de orice urma de coerenta, si puse la macerat intr'un psihic ce urla dupa terapie intensiva?


ps. Omit sa povestesc despre afirmatia care contine "toate fetele..." la modul la care creaza implicit atmosfera ca e supertare sa fie cat mai multe fete sarutate... Si ca si ele sunt de acord cu afirmatia, si alearga dupa tipi care au cat mai multe tipe... dar cand sunt schimbate ca sosetele de catre acestia comenteaza – undeva, ceva parca nu se leaga... e doar natura umana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.