..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 21 mai 2009

ajutati'i

ai mei vecini sufera.
din varii motive tocmai mi s'a pus pata pe ac/dc. azi.
din proprie experienta stiu ca odata deschisa cutia asta a pandorei vor urma o gramada de alte chestii.
...poate n'am mentionat - cand mi se mai intampla treaba asta potentiometrele cunosc doar pozitiile maxime. (placa de sunet m-audio si sistemul creative fac o treaba bunicica...) :P

mica explicatie. suntem patru apartamente. vecinii de la ap 3 sunt relativ noi (chiriasi). de la ei am auzit cand si cand manele si house. cred ca le va placea ac/dc la maxim!
--------
later edit:
... ocazie cu care am aflat ca aveam doo obiecte in echilibru precar. ghinion de malchance.

later later edit:
...s'a deschis usa de la sifonier! :))

3 comentarii:

  1. Aha, in seara asta la stiri se va relata cum locatarii din cartier de la tine au raportat un cutremur de vreo 7 grade Richter si ca vine apocalipsa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' n-ai mentionat nimic despre Manowaru' meu.
    Sa urle boxele!!

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.