..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 12 mai 2009

Raport de activitate


...intr’o multinationala.

Cerinte ridicole (ridicol in sens de hazliu), proceduri ce duc munca la o viteza ametitoare, tinzand asimptotic catre zero. Si ca tot i'am aflat limita, i'as trage si o derivata! De placere si de amorul artei.

Asa ca iti acoperi spatele cat poti de mult cu meiluri si hartii. Ca nu mai ai timp sa muncesti. Si e mult mai util si safe pentru tine sa ai spatele acoperit decat sa faci treaba.

Sunt la it si am trimis in ultimile saptamani la mailuri de mi’a stat neuronul. Azi cineva mi’a cerut sa fac o analiza a unui server. Adica sefu’ (ala traditional, de dinainte de multinationala). M’am uitat luuung la mesaj. Aveam raspunsul gata. Conform noii organizari altcineva se ocupa de infrastructura. Si altcineva s’a apucat sa considere serverele ca nu sunt servere daca nu’s de firma, cu brand afisat si stantat pe ele (asa se face in multinationala, se paseaza totul, io invat repede). Mi’au trebuit cateva secunde sa’mi dau seama ca teoretic eu chiar asta ar trebui sa fac. Ceea ce mi se ceruse in mesaj. Asta chiar ar trebui sa fie ocupatia mea. Uitasem! Chiar daca pot sa fac sa nu mai fie treaba mea, asa pentru sefu’ vechi, de dragul timpurilor trecute hai, fie!

ps. am facut si chiar mi’a placut.


3 comentarii:

  1. Ca intotdeauna,o placere sa "te citesc"! Cred ca la romana erai primul in scoala,"C"!

    RăspundețiȘtergere
  2. dezamagire mare elena. am fost mediu spre mediocru la romana (adica putin galbui la final). am reusit chiar sa am si 3'uri in teza, in liceu. pentru stilul "telegrama" cum il numea profesorul. spuneam tot dar prea succint. ma salvau doar notele de la oral, ca atunci cand ma apucam sa vorbesc ajungeam la toate cartile citite (din afara programei, fiindca pe cele din programa nu reuseam sa le citesc - fiind impuse, deci nu).
    scrisul a venit dupa ce am terminat matematica. nu facultatea de mate ci in sensul ca am gasit poezia matematicii si atunci nu am mai fost motivat sa o studiez in detaliu.

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, si apoi am lucrat pe santiere cativa ani, ca necalificat, timp in care am prins din zbor o multime de neclaritati ref limba romana... simt ades nevoia dex'ului, si ades ma abtin.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.