..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 23 decembrie 2009

Azi, din nou

o
Azi, din nou, am vazut.
o
Azi, din nou am vazut reguli facute in numele lui pot (in loc sa fie in numele necesitatii).
o
Azi, din nou am vazut cum reguli facute fara numar-fara numar-fara numar duc la un alt tip de haos decat cel pe care s’au dorit sa’l evite… diferit ca esenta, nu ca efecte nocive.
o
Azi, din nou am vazut persoane atat de limitate incat eu, ca it’st… ma gandeam cum pot sa le impiedic sa aiba pe viitor acces la butoanele vreunui computer / aparat. Si ma gandeam ca da, intr’adevar, exista oameni pe lumea asta care ar trebui sa plateasca pentru a fi lasati sa… munceasca? (daca poate fi numita munca ceea ce fac ei la computer 8-10 ore pe zi). Asta este o noua optica pentru mine. Pana de curand consideram ca exista un minim salariu uman. Indiferent de eficienta unui lucrator, din momentul in care l’ai angajat, exista o bariera minima sub care nu ai voie sa ajungi, ca patron. Insa… la volumul de cheltuieli pe care le provoaca… desi… nu, iata ca ma sucesc din nou! Daca patronul a fost atat de inteligent incat sa angajeze persoane atat de incompetente pe anumite posturi… e vina patronului care a luat decizia in primul rand. De a angaja prosti, pentru ca sunt ieftini. Sa plateasca patronul ieftineala lor!…
o
Azi, din nou am vazut in metrou o ea care l’a sunat pe el la iesirea de la munca. Si l’a luat repede la intrebari, unde e, cand ajunge acasa… cand el a spus ca ajunge in 20 de minute… pentru ea s’a stins lumina. I s’a schimbat dispozitia cu 180 de grade. A incheiat convorbirea repede si a trantit nemultumita cu telefonul de poseta. A luat apoi celalalt telefon si si’a sunat un coleg de serviciu. Caruia… i’a recomandat un restaurant chinezesc. Si i’a urat pofta buna. Ea avea verigheta.
o
Azi, din nou am vazut cum un animal de companie (preferabil caine, e mai uman, mai cald) poate trece in plan secund realitatea unui cuplu disfunctional. Atat de disfunctional incat cuplu este o exagerare.
o
Atat.
o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.