..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 8 decembrie 2009

libertate, idiotenie


De cate ori are cineva nevoie de tine devii legat. Iti pierzi libertatea. Cand are cineva nevoie de tine singuratatea dispare odata cu libertatea. Iar eu se pare ca am chiar nevoie sa tiu ca pot pleca oricand. Pana si casa pe care o doream si acum o am. Si cel mai ridicol lucru: dupa euforia initiala… ceea ce a ramas pe fundal este sentimentul neplacut de pierdere a libertatii. Sunt legat acum de casa asta. Trebuie sa am grija de ea, sa o pun pe picioare, sa’i rezolv problemele… aim fachin idiot!

Un comentariu:

spui, semnezi.