..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 3 decembrie 2009

Cumparaturi


Si ieri am confirmat cu forta voba “femeia plateste de 5 ori mai putin 100 de lucruri de care nu are nevoie in timp ce barbatul plateste de doua ori mai mult un obiect de care are nevoie”. Si asta dupa trei zile de analizat preturi pe gugle! Am dat cu 20% peste pretul pietii... fi'n'ca nu imi mai aminteam cu precizie sumele gasite pe net.Un storage de 1 TB. (Adica am acasa acum un Terra. Am pamantul meu. Intreg. Pamantul.)

Pur si simplu nu retin cifrele. Iar cand este vorba despre bani cu atat mai putin. Chiar daca sunt bani pe care ii am, chiar daca sunt bani pe care nu’i am. Asta a exasperat cateva femei pasagere prin viata mea. Suficient de tare incat sa isi asume statutul de pasagere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.