..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 8 decembrie 2009

singuratate, libertate, nebunie


In mod traditional sufar de singuratate. Sufar, e un fel de’a spune. Mai pompos. In realitate ma deranjeaza.

Insa nu intr’atat de mult incat sa accept tovarasia celor care ma dezgusta. Celor ingusti care cred ca ei gandesc out of the box. Si isi arunca toata atentia intr’un singur punct de vedere. In cate o optica la moda. Este adevarat ca in marunt gasesti intregul… dar totusi! Din cate vad a trecut moda politicaly correct si este la moda acum hapy-hapy, joy-joy, i feel the sun, the air andall the bullshit.

Am divagat. Iar. Si tocmai vroiam sa vorbesc despre mine.

Nu’mi place singuratatea. Si din cand in cand scot nasul in lume, deschid usa, cunosc oameni zambesc, zambim (in fine, am un zambet mai putin reusit, asa ca evit). Dar totusi functioneaza.

Insa dupa o perioada incep sa am pretentii. Evident acolo unde nu am de la cine, de unde… si imi vine sa le urlu: Halo, hiuston, open the fachin’ felinarele! Da obrocu’ la o parte si vezi! (iar ei se ridica si merg: miricalu' dracu'!) Nope… convingerile personale le sunt atat de puternice incat girafa nu trebuie sa existe!

Asa ca imi limitez, o perioada, mesajele. Cuvintele. Ideile. Zic hai sa’i iau usor. Sa le dau timp. Si incep sa ma invart in loc ca sa nu ajung in zone dificile. Si incep sa ma simt ca un caine in cusca. Si dupa 5 minute zic gata, cine nu’i gata il iau cu lopata (stiu, stau prost cu rabdarea de o vreme).

Asa ca la randul meu aleg intre doua rele. Singuratatea sau stomacul zdrente de nervi. Singuratatea, desi nu’mi place.

Asta din afirmatiile mele. Din afirmatiile psiholoagelor de meserie ba tocmai imi place! Din acest motiv de fapt caut motive de a’i alunga pe cei din jur. De fapt n’am nicio problema cu cei ingusti la minte. Ci sunt masochist si caut singuratatea. Nu ma plictiseste de moarte previzibilitatea celor din jur, nu ma dezgusta micimea cu care isi fac planuri (presupus ascunse).

Oricum, singuratatea inseamana certitudinea libertatii. Iar libertatea inseamna nebunie. If you don’t believe me… look!



iaca si versurile:
(Allen Collins - Ronnie VanZant)

If I leave here tomorrow
Would you still remember me
For I must be traveling on now
'Cause there's too many places I've got to see

But if I stayed here with you,GIRL
Things just couldn't be the same
'Cause I'm as free as a bird now
And this bird you cannot change

Ohohohohohhhhh
And the bird you cannot change
And this bird you cannot change
Lord knows I can’t change

Bye bye, baby, it's been a sweet love, yeah, yeah
Though this feeling I can't change
But please don't take it so badly
'Cause Lord knows I'm to blame

But if I stay here with you, GIRL
Things just couldn't be the same
Cause I'm as free as a bird now
And this bird you never change

Ohohohohohhhhh
And the bird you cannot change
And this bird you cannot change
Lord knows I can't change
Lord help me I can't change
Lord I can't change,
Won't you fly high, Free Bird, yeah

(da gabi, are si ea dreptatea ei banuiesc - cel putin daca i'am inteles corect mesajul)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.