..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 3 decembrie 2009

oi vs nesimtiti. iar eu nebun.


La ora 9, la inceputul zilei... (pentru ca nu pot spune 9 dimineata la ora asta), oile se intalnesc cu nesimtitii. Si fiecare isi continua neperturbat ziua.

In acest caz este vorba de oile multinationalelor din blocurile calea floreasca 169 se inghesuie pe jumatate de trotuar multumita nesimtitilor de la city grill. Care pun zilnic un panou stradal astfel incat sa ocupe cat mai mult din trotuar, pentru a fi cat mai vizibil.

Nesimtirea propriului buric (io vreau sa mi se vada reclama) nu tine cont de principiul libertatea mea se opreste acolo unde incepe libertatea celuilalt (popper parca, nu mai stiu exact).

Trotuar care din start fusese ingustat cu vreo trei sferturi de... terasa city grill!

Si tot convoiul de oi trece prin strunga creata de panoul minune incetinind, inghesuindu’se, nemaiavand loc sa treaca decat o singura persoana.

De o saptamana-doua am inceput sa reactionez. In trecere rotesc panoul astfel incat sa eliberez trotuarul.

Oile se uita la mine cu... un fel de dispret. Ia uite la asta isi permite sa schimbe ceva! Fara sa inteleaga ca le fac lor loc... eu fiind in dreptul panoului deja ma puteam considera trecut de punctul dificil.

Daca sunt cu cineva langa mine... deschid discutia despre strunga dinainte, mi se raspunde ca vai, este strigator la cer faptul ca ni se obtureaza trotuarul... insa cand pun mana pe reclama si o rotesc... atitudinea li se schimba: devin jenati ca sunt cu mine!

Pe toti ii deranjeaza dar toti considera ca este jenant sa rezolvi problema! Viitor luminos...

Dupa doua saptamani city grill se pare ca au inteles mesajul. Ieri au pus panoul putin mai in interiorul teritorului pe care l’au rupt din trotuar (si fiind frig oricum nu il mai folosesc cu mese pentru terasa ci doar il blocheaza cu jardiniere), iar azi au pus din start panoul in pozitia in care il asezam eu.

Eu sunt nebun, oile sunt multumite. Si’s convins ca daca ar fi intrebate, n’ar considera nici acum ca actiunile mele erau justificate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.