..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 2 septembrie 2010

Schimbare

.
"Companie, esti nebuna?! Iesi din porumb!"
– Un capitan –

Si lumea se dadu peste cap. Si cel obisnuit a fi lasat in izolarea sa, se trezi in mijlocul atentiei. Unde intorcea privirea, gasea pe cineva privind la el. Companie, esti nebuna?! Cine si de ce si cum a intors polii magnetici?

Si de ce nu m’a anuntat si pe mine? Companieee... la stangaaa... FUGA! Eu de ce n’am auzit asta? M’am trezit deja cu compania in porumb. Intai am crezut ca este vorba de unul din acei rataciti, apoi de doi... apoi am vazut ca era intreaga companie. Eu am ordonat asta? Iesi din porumb!... nu sunt obisnuit cu asaceva. Imi altereaza realitatea pe care o cunosc. Ma deruteaza.
Incet-incet ma obisnuiesc cu asta. Imi place, firesc. Companieee... ramai in porumb, mi’e bine asa. Companie, fii nebuna!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.