..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 22 septembrie 2010

aflare

.
Veronica tocmai a aflat ceea ce reactionam mai demult in cateva randuri.
Ca permisivitatea / toleranta prost inteleasa, exagerata, este cea care a distrus societatea contemporana. Din momentul in care niste gulerase de dantela crescute in puf, izolate de realitate s'au apucat sa postuleze ca trebuie sa fim permisivi / toleranti si fata de cei ce ne incalca cele mai elementare norme de bun-simt si ca doar cica bun-simtul ar fi si el doar o chichita subiectiv-relativa, adica aberanta...

De cateva zile imi repar gardul cu gandul ca dupa ce termin, dimineata urmatoare fie gasesc plasa de pe el scoasa (ca e noua si frumoasa, plastifiata), fie ca nu il mai gasesc deloc, pur si simplu!

Fiindca locuiesc intr'o zona intens vizitata de tigani!

Vecinii mi'au spus ca mai rar calc eu in curtea mea (cea din spatele casei!) decat tiganii care verifica ce mai pot ciordi.

Nu am pubela in curte pentru ca tiganii o fura constant.

Capacul de la canalul caminului de apa nu mai exista, fiind furat de tigani! (acest camin aflandu'se intr'o curte care se afla in interiorul altei curti!)

Am vazut niste sarma ghimpata la... si chiar ajungem sa traim intre sarma ghimpata din cauza tiganilor?

Toata Europa ii arunca din dreapta in stanga, incercand sa scape de ei (italia, franta, anglia, germania), dar noi suntem mai cu mot! Ii punem cap de afis la teveu'. Ca noi avem resurse sa tinem din avutul nostru o minoritate a carei cultura cotidiana e bazata pe furt, nu ca sarantocii aia din tarile alea de care n'a auzit nimenea!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.