..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 21 septembrie 2010

diverse

.
In america i s’a spus EQ. In ferentari i se spune scoala vietii. Eu ii spun nesimtirea superficialitatii sau tupeu’ bate capu’ sau rafinamentul pierde in fata grobianului.
--------
O mica demonstratie rafinata de la nae. Ionescu. Despre existenta cunoasterii metafizicii realiste. “fundamentul atitudinei mistice este postulatul transcendentei. Absolutul este ceva care ne depaseste si catre care noi ne indreptam, si de aceea intotdeauna atitudinea mistica va fi caracteristic realista, tot ceea ce ezista in afara de noi exista real si niciodata o atitudine mistica nu poate sa duca la idealism, ci trebuie sa confirme existenta realiter a unei transcendente.” (asta pentru ca tot am vorbit vreo 2 ore zilele trecute despre atitudini si motivatii mistice)
-------
Noica: “…daca esti si inteligent si destept, te cureti”, ”…in Romania, daca esti si inteligent si destept, ai cuviinta sau stai cuminte” (cred ca de fapt a spus ai cuviinta si stai cuminte)
------
Ma duc sa cos plasa pe gard, sa’mi pun gardul la loc. Imi leg sireturile singur… doar-doar dispar cretinii.
.

2 comentarii:

spui, semnezi.