..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 7 septembrie 2010

Demolition man


Vazand ieri reusita celor de la verta, mi’am zis ca incerc si eu sa’mi fac propria fantana arteziana ad-hoc. Inconstienta hotarare...

Asa ca azi de dimineata, pe cand faceam dus, prind momentul prielnic si ma rasucesc odata cu forta... infigand un sold in bateria cazii.

Insa efectele sunt jalnice. Un firicel de sange din sold si doar un firicel de apa fierbinte de la imbinarea bateriei. Si un sant de vreo 5 cm lungime. In soldul meu.

Na... noroc ca nenea instalatoru’ mi’a pus robineti peste tot, asa ca am oprit alimentrea boilerului si am putut pleca de’acas’.

Dupa cum se vede treaba... tebuie experienta si porfesionalism pentru a ajunge la inaltimea meseriasilor de la verta. Si un excavator...
.

2 comentarii:

spui, semnezi.