..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 6 august 2008

atacuri bolsievice

ieri imi disparuse unghiera. (de fapt i'am remarcat lipsa de cateva zile da' ieri chiar am cautat'o si am declarat'o oficial perduta)

azi mi'a disparut periuta de dinti.

BAH!

recomand agenturilor straine. sa inceteze atacurili bolsievice, imperialiste la adresa omului de tip nou. care se afla neabatut pe calea spre progres multilateral dezvoltat, cu cuceririle pe cele mai inalte culmi stintifice, cu productii record de patru mii, cincisutidouazesinoua la hectar! urmand ca in urmatorul cincinal sa depaseasca. si sa isi continuie mersul glorios in frunte cu partidul conducator si cu secretarul jeneral!

ura.
ura.
ura.

...ura e'n suflet.

---------------
later edit:

si disparu' si legitimatia. aia cu care intru in firma si fac bep-beep pe la usi sa mi se deschida...
fir'ar agenturili straine cu spionii lor cu tot!

2 comentarii:

  1. Se pare ca escapada la 2 mai inca are urmari..Pe cine ai suparat pe-acolo?

    RăspundețiȘtergere
  2. ba va rog frumos, mi's om cuminte. eu nu supar pe nimenea. sunt mai porc sau magar uneori, dar atat.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.