..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 29 august 2008

in paragina

Maine dimineata plec spre tari straine. Acum va fi: Olanda.

Sefu: sa stii ca nu imi iau laptopu' cu mine, sa stii ca nu am de gand sa raspund la telefon.

Iar daca raspund si nu pot sa vorbesc din cauza hohotelor de ras... in mod clar mi se’n’falfaie. Si mai mult ca sigur am ingurgitat ceva. Ce pana mea? E concediu si chiar a trecut ceva timp de cand nu m’am mai destins.

Cititorule, daca treci prin amsterdam saptamana viitoare, nu ma intereseaza.

Cititoareo, daca treci prin amsterdam saptamana viitoare, trebuie neaparat sa vorbim. Foarte serios. Hoho!

Iar blogul este declarat oficial in paragina timp de o saptamana. Mai mult ca sigur imi voi citi meilu’, dar cred ca n’o sa am timp de scris bazaconii.

Un comentariu:

spui, semnezi.