..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 27 aprilie 2010

Cumparatura

.
Orez basmatic. Ca’mi fu recomandat.

In trecere printre rafturi dau cu ochii peste el. Zic ok, fie! Hai ca'l iau. Dupa un pas vad din nou. Orez basmatic. De asta data vidat. Alta firma. Si inca. Ba chiar si orez basmatic salbatic. Ba chiar si cu nu’stiu’ce arome sau tratamente.
M’am oprit.
Studiez putin problema. O firma cu nume englezesc din italia, si alta din germania imi vand in romania orez indian sub prea multe forme. L’embarras du choix in stare pura! Si nu ma freaca atat dilema “care’i ala perfect?” cat ma freaca... “pe care sa evit, care’i ala prost?”. Bun, am pus punga la loc, ca oricum in ultimul timp m’am saturat de orez.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.