..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 27 aprilie 2010

Disperarea ma apuca

.
Pai intru si io pe un site sa aflu unde pot vedea un film. Gugle m'o trimis acolo. Pe vestitul site al lu' b24 fun. Gasesc detalii despre film, detalii nedorite despre actiunea filmului (adica ce plm imi povestesti filmu’ inainte?)… insa no fachin’ informatie despre strada, sau cinema’ul unde poate fi vazut. Dar iti spune ca e sub egida lu’ nu’stiu’care festival. Da’ nu zice unde se desfasoara! Pai cu’camasa pe ei de jurnalisti imbecili.

Imi ia ochii o reclama. Ca 7-13 mai blues-jazz-pop-clasic festival europa-fest. Imi amintesc de al mai tare festival ever pentru mine (jazz-blues efes douamii…toamna – naiba mai stie anul) asa ca dau click sa vad unde.
Mi se deschide alta pagina din acelasi site creat pentru a’ti spune unde, cand, cum… si din nou… vad… multe cuvinte de umplutura si nimic util! Nu adresa, nu cladire, nu program, nu nimic!

Bai b24fun, ia treceti o tura la dushu’ pentru un tratament cu neoane la locu’ cu morcovu’, poate va trece prostia. Sau daca nu trece macar nu va mai arde de publicat inutilitati sub titlul de informare publica.
.

5 comentarii:

  1. 1. festivalul ala de jazz are informatiile foarte imprastiate inclusiv pe site-ul organizatorilor (http://www.jmevents.ro/Evenimente-2010-s16-ro.htm), deci ce pretentii sa mai ai de la b24fun? Oricum, programul complet cu locatii e aici: http://www.facebook.com/EUROPAfest.Bucharest#!/EUROPAfest.Bucharest?v=app_10442206389 (ca tot suntem trendy si suntem pe facebook)

    2. la filme gasesti absolut toate detaliile daca scroll down, eu am incercat la cateva filme si dupa descrierea aia scrie mare PROGRAM si (surpriza surpriza) poti da click pe numele unuia din cinema-uri si sa vezi si locatia lui cu harta..

    e usor sa criticam, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, si-am uitat sa-ti zic, cand mai ai de cautat chestii de socializare, incearca pe metropotam.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. io nu's pe feisbuc. am cont dar consider ca e un maare nimic acel site.

    2. dai in jos... su.. surpriiiizaaa! filmu' ala nu are nimic care sa scrie program ori ceva similar!

    mda... e usor sa aruncam cu e usor sa criticam...

    3. multumesc pentru metro-ceva. sigur nu voi tine minte!

    RăspundețiȘtergere
  4. 4. chestii de socializare? mai fata, nu merci! io nu ma duc la festival de jazz pentru socializare! ma duc pentru muzica. iar cei care se duc la chestii de muzica pentru socializare si ignora substanta evenimentului ii invit sa se duca in alte parti, la mici, la bere...

    RăspundețiȘtergere
  5. ii astept cu drag! si asa is in killer mood :)

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.