..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 29 aprilie 2010

pentru tarani!

.
Keep you doped with religion and sex and tv
And you think you’re so clever and classless and free
But you’re still peasants as far as i can see
A working class hero is something to be
A working class hero is something to be

Cu dedicatie pentru cine trebuie! De la john lennon. Sau varianta green day. Ce se prefera.

ieri intrebare de la mon ami radu: "da' io nu'nteleg... unde lucreaza bucurestenii?"
nu de alta, dar tocmai ii spusesem ca din vreo 20'j de oameni in IT am gasit 3 bucuresteni, iar el imi spunea ca din toata firma lui (30-40)... bucuresteni sunt vreo 6-7.

dar nu asta e motivul dedicatiei. ci taranii la costum, paznici la cladirea cu multinationale care nu ne mai permit sa ne parcam bicicletele in locuri vizibile (si deloc deranjate altfel) "pentru ca asta e cladire de firme si asa e si in strainatate"!!!

uite'asa doresc sa fiu inca mai sarit cu duda uneori, si sa imi leg bicicleta unde vroia muschiu' meu si sa pun la balcon o camera sa o filmeze. si in momentul in care se atinge careva de ea sa anunt politia. si plangere si represalii.
si daca imi taie lantul si o arunca peste gard asa cum latrau ca le'a cerut proprietarul cladirii (!) sa ii dau in judecata pentru distrugere de bunuri sau ce s'o putea!
si in paralel cu toate astea sa gasesc o mana de oameni cu chef de distractie - 40-50 macar, sa umplem o zi cu biciclete zona din fata cladirii. sa stam acolo la o sueta!

si asa mai departe...

uite'asa ajungi sa spui ca bine era pe vremuri cand taranii erau tinuti in plm la tara!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.