..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 15 aprilie 2010

Fun

.
culeasa

El: Eu comand o pizza. Vrei si tu ceva?
Ea: Nu.
El: Ok.
Ea: ... sau poate...
El: Ei, ce anume?
Ea: Nu stiu.
El: Nu stii daca vrei ceva?
Ea: Nu.
El: Ti-e foame?
Ea: Nu stiu, poate putin.
El: Ce inseamna poate putin?
Ea: Inseamna ca nu sunt sigura.
El: Mie cand mi-e foame, eu stiu.
Ea: Poate o sa-mi fie foame mai incolo.
El: Deci iti comand si tie una.
Ea: Si daca totusi nici mai tarziu nu vreau...
El: Atunci n-o mananci.
Ea: Asta ar fi risipa...
El: Atunci o mananci maine.
Ea: Si daca mainenu am pofta de pizza?
El: Pizza poti sa mananci oricand.
Ea: Eu nu.
El: Atunci alege altceva.
Ea: Dar nu vreau nimic altceva.
El: Deci pizza.
Ea: Nu.
El: Deci nimic.
Ea: Ba da.
El: Cred ca innebunesc.
Ea: De ce nu-ti comanzi tu ceva...
El: Cum crezi.
Ea: Dar ia pizza cu sunca.
El: Dar nu-mi place sunca.
Ea: Mie da.
El: Credeam ca trebuie sa-mi comand MIE ceva...
Ea: Pai asa si faci.
El: Si atunci de ce cu sunca?
Ea: In cazul in care mi se face si mie pofta...
El: Si?
Ea: Crezi ca vreau sa mananc ceva ce nu-mi place?
El: Cum adica tu?
Ea: De ce nu?
El: Stai un pic: Eu sa-mi comand MIE ceva, ce TU o sa mananci, in cazul in care eventual o sa ti se faca foame???
Ea: Exact.
El: Si eu ce-o sa mananc?
Ea: Pai poate nici n-o sa-mi fie foame...

COMENTARIU:
Judecatorul l-a absolvit pe inculpat de acuzatia de omor in stare emotionala, acceptand circumstanta de legitima aparare.
.

Un comentariu:

  1. Legitima aparare intelectuala

    Un barbat e adus in fatza judecatorului pentru ca a omorat-o pe sotzia lui.
    - Fapta dumneavoastra e sub orice critica. Daca avetzi intentzia ca tribunalul
    sa nu va condamne la inchisoare pe viatza, trebuie sa ne expunetzi motive cat
    de cat plauzibile care sa va poate reduce pedeapsa.

    - Domnule judecator, sotzia mea era asa de proasta incat nu am putut sa ma
    controlez shi a trebuit sa o arunc de la balcon.
    - Declaratzia dumneavoastra este o obraznicie nemaiauzita shi daca nu doritzi
    ca juratzii sa va condamne inainte sa continuam procesul trebuie sa avetzi
    argumente cu adevarat plauzibile.
    - Pai sa va povestesc. Locuim intr-un bloc cu 10 etaje la ultimul etaj shi la
    parter locuieshte o familie de pitici. Parintzii au 1 metru shi copii, cel de
    12 ani 70 de cm shi cel de 14 ani are 90 de cm .

    - In ziua respectiva i-am spus sotziei:
    - E teribil sa fii pitic. Saracii vecini de la parter, totzi sunt asa mici!
    -Da, raspunde sotzia sunt o adevarata specie de pirinei.
    - Pigmei ai vrut sa spui!
    - Nu, pigmei e ceea ce are omul in piele shi de la care se alege cu pistrui.
    - Aia se numeshte pigment.
    - Ma lashi? Pigment e chestia aia pe care scriau vechii romani.
    - Ala se numeshte pergament.
    - Cum potzi draga sa fii asa de incult? Pergament e cand un scriitor publica
    o parte din ce a scris.

    - Domnule judecator, va inchipuitzi ca mi-am inghitzit cuvantul „fragment“ ca
    sa nu mai continui discutzia asta aberanta. M-am ashezat pe fotoliu si am luat
    un ziar sa-l rasfoiesc. Nici nu m-am ashezat bine ca apare sotzia mea langa
    mine cu o carte in mana shi imi spune:
    - Uite draga, asta e ceea ce scrie un scriitor si se numeshte carte , daca nu
    aveai idee ce e aia. Ia shi citeshte Veranda de la Pompadur.

    Iau carte in mana shi ii spun “Draga mea, asta e o carte in limba franceza
    Marchiza de Pompadour, nu trebuie sa interpretezi numele in romana” .
    - Asta e buna draga, imi dai tu lectzii de franceza, mie care am facut
    meditatzii cu un vector de la facultate !!
    - Ala nu se numeshte vector, se numeshte lector.
    - Eshti prost, Lector a fost un erou grec din antichitate.
    - Ala a fost Hector shi era troian.
    - Hector e unitate de masura a suprafatzei blegule.
    - Ala e hectar draga mea.

    - Ma uimeshti cu incultura ta. Hectar e o bautura a zeilor.
    - Ala se numeshte nectar spun eu oftand din adancul sufletului.
    - Habar nu ai, eu shtiu sigur ca era si o melodie pe tema asta pe care o
    cantau doua prietene in duo.
    - Nu se spune duo se spune duet.

    - Ma scotzi din sarite, cum dracu de eshti asa de incuiat? Duet e cand doi
    barbatzi se bat cu sabiile
    - Ala se numeshte duel.
    - Pe dracu, duel e gaura aia neagra din munte de unde apare trenul.
    - Domnule judecator, aveam tunel pe limba dar am simtzit ca mi se face negru
    in fata ochilor shi nu m-am mai putut stapani shi am aruncat-o pe geam.


    Linishte in sala… judecatorul ia ciocanelul de pe masa, loveshte cu el
    puternic shi spune:
    - Eshti liber, a fost un caz clar de legitima aparare. Eu o aruncam deja de
    la Hector.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.