..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 18 martie 2010

Mutinationalistii ma invata!

.
Mi’au propus curs, i’am intrebat de ce sa ma duc, da bine pe undeva? Mi’au raspuns vag, am zambit si m’am dus. Cica time management.

Sa nu fiu rau, cursul a fost ok. Am aflat nou numele unui roman, pe care l’am si uitat. Dar pentru cei ce considera cartile ca fiind niste obiecte bizare pentru oameni care nu stiu sa traiasca... da, le spunea lucruri utile. Cu conditia sa fie din categoria de americani care daca nu li se spune cum sa’si lege sireturile... fuc, iaca problem!

Insa mi’a adus aminte de o dandanaie mai mare.

Ca de cativa ani ma tot freaca din timp in timp cate unii la neuron cum ca una e eficienta si alta e eficacitatea! Deh, necunoscatori de limba romana.

In mintea mea astea doua erau sinonime de cand muica le’a si m’a facut.

Insa scriitorii de borsuri (si brosuri) de taraba au inventat o traznaie: ca ar fi diferite! Firesc, nici ei cand ii iei la bani marunti nu mai sunt convinsi care e unul si care celalalt, si nici nu’s coerenti unii cu altii.

Treaba asta mi’a fost ridicata la fileu chiar si de unu’ pe pozitie de profesor de facultate. Un nimeni, dar na’ uns profesor! Si’o bagase in curs, inainte ca sa’i fie si lui foarte clara. L’am facut repede sa se incurce, sa se balbaie si sa conchida cu: este mai de finete, oricum, ati cam prins ideea!

La curs na idee noua: ca una ar insemna sa faci lucrurile in timp (ceas), alta ar insemna sa le faci bine (busola).

Da, exista aceste aspecte diferite in realitate, dar chiar este legitima corelarea lor cu respectivii termeni?
DEX’ul spune ca nu.

...As mai fi dezvoltat putin, dar m’am plictisit de subiect. Si a aparut ceva treaba de facut
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.