..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 11 martie 2010

Greva la metrou...

.
Amenintare: Metroul va fi iar nefunctional. Greva, din nou.

Raspuns: Pai pupa’v’as pe portofel! Voi intra sarind vizibil peste barile de la casa, in cantitate egala cu zilele in care nu voi fi primit serviciile platite prin abonamentul meu de metrou! Nu din lipsa de bani. Ci ca reactie pentru nesimtirea voastra!

Am platit un serviciu, am platit si taxele la stat aferente subventionarii acelui serviciu public. Imi voi lua singur, daca va fi cazul, bunul achitat!

Si sa dea naiba sa sara bate’n’garzii aia analfabeti la mine ca sa ma opreasca. Le pun in cap toti oamenii din statia de metrou!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.