..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 11 iulie 2008

(old) fete cuminti...


de acum vre'un an aproape...

si-mi aduc aminte de alta femeie maritata. care m-a chemat de 4-5 ori ca sa-i repar calculatorul... totdeauna avand grija sa fie singura cand ma duc...care m-a sunat de cateva ori ca sa-mi spuna ca este singura... ea fiind o femeie care la baza era genul de fata cuminte. asta ma innebuneste cel mai tare. este parca al treilea caz pe care il cunosc indeaproape (intim) de fete cuminti care incep sa insele... din cauza ca el nu corespunde... insa tot ele fiind cele care l-au ales... ca sot!

insa toate au facut aceeasi alegere. siguranta materiala. tipul cu larga acceptare sociala.
si apoi au inceput sa innebuneasca... fin'ca individul era un cap-sec. frumos-foc, zambaret, cu banisori nu prea multi, dar suficienti pentru o casa, dar cap-sec. caruia conceptul "tandrete" ii este necunoscut. ca si posibilitatea de a rezolva ceva cu ajutorul intelectului.
acum nici nu stiu care e varianta care m-ar satisface: sa ma intalnesc cu ele ca sa ma razbun pe idioti (in afara de propria placere) sau sa le las sa isi traiasca viata pe care si-au ales-o - langa niste bovine.


...si ma tot intreaba si psiholoaga ce am eu cu idiotii... pai in afara de faptul ca cele mai frumoase vise s-au sfasiat din cauza cate unui idiot care nu concepea ca lucrurile sa fie cum spun eu... probabil nimic...

psiholoaga... o alta femeie care isi poarta in cap o lume croita in functie de nevoi. iar daca viata nu a pus-o in legatura cu nevoi prea puternice, diversificate, adanci... e o lume functionalista, simplista... lipsita de principii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.