..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 17 iulie 2008

vineri, sambata, duminica

o tulesc.
vineri, sambata, duminica o tulesc. pan' la sibiu si 'napoi. cu masina in care foarte destept am pus ultima data premium. plinul! cand ea nu serveste decat fara plomb. sper sa nu mi se scoale pe drum catalizatoru' ca vrea atentii si'alte alea. ca'mi fu' lene sa caut o modalitate sa scot benzenul pe alte cai.
si ceva, undeva nu se potriveste. tocmai am primit salariul. si parca e cam scurt. ce vroiam eu sa fac cu el (pe langa facturi, mancare): role, o racheta noua, adidasi pentru tenis, cipici pentru catarare, un abonament la sala de catarare, un abonament la piscina. si'nca 3-400 de euro pentru o tura kamikaze la ruleta (ca am imbunatatit formulele). evident, la stilul asta de abordare puteam pune pe lista si o vilisoara. cu o piscinuta.
ok, ruleta se amana (desi tocmai asta putea sa produca pentru restul). au aparut doua facturi neplanificate a cate 2 mil bucata. le onoram. piscina trebuie ca ne e dor. acum sunt mai disperat dupa balaceala decat dupa sex. deh, varsta probabil. desi nu m'as da inapoi :D... rolele erau pentru ca sa ma dau cu ea, dar se pare ca nu mai. mai vedem luna viitoare. oricum vreau totusi role. ma deranjeaza ca prea e la moda.

la naiba, e tarziu, ma culc. de maine trec la program de dimineata. de om normal. avem un nou task care necesita prezenta noastra in za morning. chiar sunt curios sa vad cum o sa ma tarasc prin trafic la ore de varf.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.