..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 7 iulie 2008

vena care ma sperie

de putin timp incoace, din cand in cand, am inceput sa simt o vena tresaltand. la ceafa. in dreptul creierului mic, putin lateral stanga.

am relationat asta cu accesele de furie surda care imi coloreaza (poate prea) ades existenta. uneori intai simt vena ca galgaie si apoi imi dau seama ca tocmai ma infuriam. din nou.

iar fiind de putin timp am facut aici corelatie cu show-ul emotional de care am avut parte... cu cateva saptamani in urma... (acum la mine cateva inseamna maxim 10 - sau ceva similar). am tot trait la greu o gramada de emotii de cand ma stiu, dar se pare ca asta i'a pus capac.

si imi trece prin neuron ca poate a inceput dracu sa cedeze masinaria. iar daca ajung vreo leguma la un moment dat, inainte de expirarea termenului de garantie, uite macar e articolul asta care spune ce si de ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.