..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

duminică, 13 iulie 2008

tantarii, ninja si paranoia

una din trei.

ori tantarii au inceput sa deprinda tehnici ninja de disimulare.

ori un guvern mondial din umbra antreneaza (prin inginarie biologica si cu maestrii asiatici) echipe de tantari pentru a efectua atentate la adresa ilustrei mele persoane.

fiindca de aproximativ o luna tantarii care ma viziteaza zboara in soapta.

inchid lumina dar simturile mele treze de shaolin necapturat imi spun ca tocmai sunt vizitat cu o gadilatura usoara in partea posterioara. a genunchiului. pac! imi imbarlig picioarele printr-o tehnica secreta, astfel incat sa neeutralizez adversarul folosind propria'i greutate. apoi simturile mele de... (aceleasi) - imi spun ca se atenteaza direct la fata mea. adica e pe fata! pac - o mana experimentata il culege din zbor pe cand incerca sa se strecoare in intunerec ca un individ josnic ce se afla. el.

apoi, intr-un tarziu, chinuit de lene, ma ridic, schimb pastila la aparat, il bag pe bajbaite in priza, ma duc si aprind un betigas parfumicios pe post de fumigena.

si cu durere in suflet pun cearceaful pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.