..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 24 octombrie 2008

Zoro si gandacu’

Mai acu doo zile imi intra pe fereastra un insect. La limita de jos a sburatoarei, la limita de sus a gandacirii. N’am o placere prea mare in a ma intretine cu chestiile astea, asa ca l’am lasat pe zoro (ciosu’) sa se ocupe. Sa’l ia la cearta, sa’i spuna ca e ocupata deja camera, in fine, ce o vrea el sa’i comunice. Si s’a ocupat. Il priveste ganditor de atunci, de cate ori iese pe la suprafata. Cred ca m’am procopsit cu un filosof. In alta ordine de idei felinu’ asta al meu sare dupa meduze ca zanaticu’. Io nu vad meduze in camera mea, dar ele tre sa fie din moment ce asta sare dupa ele... ca un autentic don chihote’!

Desi daca ma uit mai bine la poza ma gandesc ca astia doi comunica telepatic...


Un comentariu:

  1. criminal de dulce pushtanul...mai ales are culoarea pisiceasca dupa care io-s topita. felicitari. Sa va impacati bine :)

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.