..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 23 octombrie 2008

Peugeot 107

Pentru cei care sunt tentati de un peugeot 107. Am facut azi revizia de 40. De mii. 16. Milioane.

Si daca punem doar revizia asta si evenimentul de acu’ 5-6 luni, la masinuta de 9 mii de euro, iata in 40 de mii inca o mie pentru reparatii. Si asta la primii 40!

Bine, poate e si vina mea. i’am lasat pe nesimtitii de la service peugeot otopeni sa schimbe tot ce credeau ei de cuviinta. La fiecare 10 mii alte placute de frana, alte filtre si ce mai ziceau ei ca ar fi cazul. Ca am zis ca vreau sa mearga brici masina. Si merge. Marche-arriere intra cu carait. Din prima ei zi de viata. Au incercat azi sa ma ia cu abureli despre covoras neconform. Mi’a sarit tandara si le’am zis sa termine cu tampeniile. Ca nu’s venit cu pluta. I s’a inmuiat vocea si a lasat capu’ in jos. Dar ambreajul meu merge la fel de prost. Urmatoarea masina nu va mai fi un peugeot. Pe cuvant! Si am senzatia ca in primul rand datorita service-ului peugeot otopeni... (cu toate ca tocmai aflasem ca dintre masinutele din categoria asta, a mea are motorul cel mai high-tech)

A! ca tot am trecut pe la service azi. De fiecare data aud cate ceva interesant. Acu’ era un nene cu un 407 care fusese si el la revizie ca un om constiincios si cand luase inapoi masina descoperise ca brusc nu mai megea pilotul automat. Inainte mergea. Le’ar trebui o bomba alora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.