..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 16 iunie 2009

evrika

Ok! Am descoperit ce’i in neregula cu mine. Prea putin alcool in sange! Nu, nu glumesc. Vorbesc foarte serios si stiu ce spun, pentru ca tocmai am luat ceva la bord.

…tocmai am pescuit o pisica… cu cablul ex-ului mouse… dar sa revin…

prima aflare s’a petrecut cu muuuulti ani in urma. In armata. Concomitent am aflat insa ca si organismul meu se resimte foarte puternic dupa alcool. Si am concluionat atunci ca nu ar functina a la longue.

Mmmm, ce’am aflat atunci? Ca devin mai sociabil, rad intr’una, cu oricine. Si oricine rade cu mine. De la ultimu’ militar pana la fiinte taaare gomoase din radiodifuziunea romana.

Si din cand in cand am mai aflat asta.. insa se vede treaba nu suficient de… concludent / convingator pentru a reusi sa ma apuc serios de treaba. Adica de a gasi o solutie folosind minunea asta. Adica.. am gasit una la un moment da.. presupunea ceva la modul… constientizarea starilor bahice… obisnuirea cu emotile, trairile, atitudinile aparute pe parcursul intalnirilor cu bachus… si repetarea lor (retrairea lor) in stare (mult prea) lucida. Si a functionat. O perioada.

Insa azi din nou. In sfarsit reusesc sa vad pozele de la tusnad. In circa… 30 de poze arat… crunt. Crunt pur si simplu. Mai sunt 4-5 poze facute dupa 100 de ml de palinca… inainte de pastrav. Eh, in alea 4-5 poze arat nu onorabil ci bine de’a dreptu’. Daca as fi femeie as sari pe mine! Ata a fost argumentu’ doi. Primul cel cu armata.

Argumentu’ trei. Tocmai m’am intors de la masa. Unde am baut si o… bere. Suficienta. (stiu ca nu tine mult, dar pentru o juma’ de ora e ok). Imi pare rau ca n’am avut nimic de scris la mine. Am cetit ceva din jung (arhetipurile si inconstientul colectiv). Delicioasa stare. Mai citeam.. ma mai uitam imprejur… mai citeam… mai zambeam… samd.

Legat de iutat imprejur. Am descoperit la un moment dat o… tanti. Era cu un… nene. Nu voi intelege never. El cu un cap mai mic decat ea, cu o varsta mai batran (cu o varsta intreaga), el intr’o bluza galbena canar cu maneci scurte… fara forta personala… iar ea… Ea era genul pe ca re te astepti sa’l vezi ca apare la brat cu humprey bogart. Genul de feminitate puternica, evident constienta de forta ei, unsa cu toate alifiile… in fine, nu conteaza, nu ma apuc acum a o descriu. Totusi aveau comportament de puternica familiaritate, el purta verigheta, ea nu… distanta de varsta nu permitea relatia tata/fiica (si dealtfel nici atitudinea ei dominant-feminina). Mai citeam… ma mai uitam… un profil taiat in curburi drepte, un machiaj excelent. Nimic provocator in imbracaminte, totul acoperit, nimic mulat… si totusi vedeai femeia… la naiba…. buna berea!

Mintea nu mai vuia de ganduri, ci pucta….aaa… pun-cta…: puncta! Ganduri utile, necesare, reale, palpabile.

De exemplu am constientizat (poate din nou) ca am si eu loc. Am crescut intr’o familie care mi’a imprimat puternic mesajul ca nu e loc pentru mine. Incomodez. Sunt in plus. Singura mea legatura cu acea familie era mama, iar mama era atenta mai mult la probelemele pe care i le crea faptul ca intrase intr’o casnicie cu balast (adica cu mine) decat la problemele mele. Am citit in adolescenta timpurie johny boamba (scuze, nu mai stiu cine a scris’o) . un copil asemeni mie (parinti divortati) are intr’o noapte un vis in care el devine o minge pe care cei doi parinti si’o arunca de la unul la celalalt, la inceput jucand voley, ulterior din ce in ce mai puternic, cu furie in cele din urma. Cand am citit paragraful cu pricina intrebarea mea instantanee a fost “cum de nu am visat si eu asta? E ceva in neregula cu mine?

Revenind, alcoolul dintr’o singura bere (ca si cocaina) mi’a dat din nou certitudinea ca am si eu loc, ca e si pentru mine loc intre oameni. Taaaare misto feeling. Se poate si fara “materii prime externe” insa ia mult timp, relaxari, meditatii, facute in grupuri organizate de regula si tot timpul te intrebi “oare astia sunt sectanti? Oare sunt de’ai lu’…? (am uitat cum il cheama). Am renuntat la asta de mult.

Deja am o senzatie de discomfort, parca ma doare usor capul… in mod clar e de la caldura. Pisica s’a lungit pe jos, as vrea sa am si eu loc langa ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.