..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 25 iunie 2009

si un artist

chestia aia din piata revolutiei / din fata balconului vestit / din fata cc'ului...
chestie de care oricine spune ca'i urata...
zilele trecute, fara sa vreau... jur, total nevinovat - am ajuns sa citesc un articol in care maretul artist se apara fata de defaimatorii neintelegatori ai artei.
si am tot citit... si am tot citit... asteptam sa imi expliciteze si mie modulul... sa imi spuna ce si cum reprezinta... care e ideea din spatele urateniei evidente...

... si... nimic. doar ca era nervos ca tocmai el, superartistul, cu expozitie dintotdeauna la athenee palace... (expozitie pe care n'o obtineai / obtii fara suport politic...), tocmai el care a votat cu psd la nu'stiu'ce alegeri... (sau ceva similar)... mda... tocmai el pateste rusinea de a fi judecat de altii!!!

am vazut azi din nou chestia... daca era doar teapa aia alba... poate era acceptabil. are unghiuri suple. insa guguloiul ala negru si urat... e... urat.

2 comentarii:

  1. Asta mă fascinează pe mine la personaje de genul ăsta. După ce că ştie toată lumea că au furat, au făcut un jmen, au făcut o mârlănie, mai au şi tupeul să fie ofuscaţi că îşi permite cineva să-i înjure sau să-i conteste!

    RăspundețiȘtergere
  2. ah... pe tine te fascineaza... mie imi produc adeseori niste arsuri gastrice. sau mai degraba imi produceau... acum observ si'atat. mi'e lehamite.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.