..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 16 iunie 2009

Il mai stiti cumva pe zdreanta?


Povesteam mai demult despre alt coleg al mieu... am uitat cum il botezasem. Filfizuţa i’as spune acum (Filfizuţa nu Filfizuţă, cu a – feminin in coada).

Tocmai il aud peste birou ca sfatuieste telefonic pe careva utilizator din firma sa “tina apasat mouse’ul pe stop”... “fiindca la un moment dat o sa mearga”... (i se blocase computadorul).

Fratilor... asta lucreaza in IT... deja cred ca se face anu’!

Pentru cei care sunt oameni obisnuiti... actiunea pe care o spunea el este fara urmari! Eu chiar ma folosesc cumva de treaba asta cand apas din greseala unde nu doream... raman cu click’ul apasat si mut cursorul.

In fine, partea interesanta pentru mine este ca l’am auzit... si mi’am vazut de ale mele. Altadata treceam direct in fandaxie la tampenii d’astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.