..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 26 ianuarie 2010

despre lupta

o
am mai descoperit un blog. care mi'a provocat, printre altele, asta:

am avut o perioada cand in virtutea inteligentei, evolutiei am trecut "lupta" in zona inutilitatii. insa in acest mod m'am simtit sobolan ce in virtutea salvarii personale abandoneaza corabia ce se scufunda. asa ca am inceput sa lupt din nou pentru a astupa gaurile, pentru a ma impotrivi potopului din cala. asa cum un proverb arab spune ca nu exista printi bogati intr'o tara saraca nici eu nu'mi concep o traire evoluata intr'o societate pe care o vad scufundandu'se. izolat si binedispus...
o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.