..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 11 ianuarie 2010

nemultumire nepotrivita

o
am fost intrebat ce este cu postarea mea anterioara, cum / de unde vine? - in forma initiala.

nici mie nu'mi este foarte clar.

am primit in ultima saptamana declaratii (nu neaparat verbale) de dragoste din partea a trei femei. poate trei si jumatate.

si in loc sa fiu in culmea bucuriei... sunt doar trist. apatic, mai degraba. iar fiindca sunt apatic ma gaseste (prin contrast cu ceea ce trebuia sa fie) - o oarecare tristete. lumea frumoasa e departe.

in mod firesc, fiecare din cele trei femei va citi aceste randuri. la fel de firesc, cred ca le vor intrista. viata'i naspa uneori.

sunt trist pentru ca orice as face exista persoane care vor fi ranite? sunt trist pentru ca... imbecila, fututa, cretina sincronizare? sunt trist pentru ca sunt fortat sa inteleg ca sunt un nemultumit prin definitie?
o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.