..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 17 noiembrie 2009

Hai luu-pta cea maa--re!


Am senzatia ca voi votand totusi. Nu aveam de gand neam deloc. Dar am primit pe facebook o chestie care mi l’a aratat. Un pletos cu tricou pink floyd! Remus Cernea.

Acu’... daca cineva este in spatele lui si i’a creat imaginea asta in mod fals, avand alte ganduri in culise... ghinion de nesansa.

Acu’... tot aveam de gand cu ani in urma sa’l votez pe cel care promite cel mai mare circ. Insa nu circ in stil becalian! Asa ca pink floyd asta promite ce vroiam.

Un colegu’ de birou zice ca da mai dar n’are sanse!
-Asa si?
-Pai il votez pe oprescu...
-Pe psd’istu’ ala?
-Pai nu ca s’a retras din psd!
-Adica tu pui botu’ la d’astea?
-Ma, ala are sanse!
-Asa, si? Tu n’ai vazut ca una zice pentru praf in ochi si altceva se intampla realmente in spate (ex lauda lui ca a rupt contractul cu aia cu podu minune si realitatea ca... niente).
-Da dar decat geoana?
-Ba, alt psd’ist? Ce comparatii faci tu?
.........
-Adica tu stii ca votezi un bou, dar il votezi pentru ca are sanse?
-Da!
-Felicitari! Ai o logica imbatabila! In stilul tau vom avea un viitor luminos.

Eh, ce sa’i mai spui unei oi care n’are curaj sa iasa din turma?

Chiar daca se intampla un miracol si iese pletosu', mi'este clar ca nu are cum sa formeze un guvern, sa... bla-bla... Insa este un mesaj: noi vrem pink floyd! gata cu ciorditorii de formare pcr. vrem ciorditori cu tricouri pink floyd. pleata este facultativa.

2 comentarii:

  1. 1. ti-ai facut cont de facebook? :))
    2. si eu ma gandeam sa il votez pe ala din exact acelasi motiv

    RăspundețiȘtergere
  2. pai am primit cateva invitatiuni... si pana la urma am zis hai sa fie.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.