..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 6 noiembrie 2009

matematica vs mancare


Ganduri in fuga.
Mi’am luat la munca din varza calita facuta de mine. Cand m’am ridicat de la masa ma gandeam la doua lucruri. Ca un om caruia ii place cum gateste are un motiv constant de fericire. In fine, cel putin de o constanta relationata cu actul de creatie. Creatie de mancare. Si doi, ca mancarea facuta de mine e al naibii de scumpa. Pe de o parte pentru ca sunt (am fost) bucatar de lux, pe de alta parte pentru ca gatesc extrem de rar. Asta cel putin pana acum.

Si ganduri in cross.
La douazeci de ani nu m’am facut profesor de mate. Ci bucatar. Si castigam de 4 (patru) ori mai mult decat un profesor.
Dupa ceva timp am ajuns totusi in IT. Si cred ca daca m’as duce inapoi bucatar as castiga mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.