..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 24 noiembrie 2009

Tratament


Ieri fix inainte de plecarea de la birou am inghitit o cana de supa. D’aia, plic, knorr. Beau chestii d’astea de vreo saptamana. Insa ieri... dupa vreo 10 minute... am inceput sa ma simt rau. Daca intrebati pe cineva din preajma mea sunt rau destul de des... dar aseara ma deranja si pe mine!

Stomacul se revolta intr’un mod ciudat. Durea. Si in capul pieptului. Parca era acolo un giroscop defect care nu suporta sa fie clatinat, rotit...

Acasa nu am reusit sa mananc nimic.
Asa ca zbang sub patura si asteptam sa treaca.

Pe la miezul noptii ne trezim, gasim niste discutii pe mess.
Apoi ne culcam din nou. Inca doare. Corpul inca imi spunea nu ma clatina ba!
Spre dimineata transpir. Parca febra. La naiba.

La birou... chin. Imi dau seama ca ultima data cand am avut amestecanisul asta de senzatii a fost in armata, toxiinfectie alimentara. De la ce naiba? De la supa aia? Ca altceva chiar nu am prea mancat. Decat un mar nespalat.

Azi mai mananc doua mere... de asta data spalate, si apoi imi vine ideea.
Miere. Si cei trei tenori la caracalla ’90.
Dupa o juma’ de ora deja ma simt mai bine.
Bun tratament!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.